09:30 – 09:50 | Pre-Event Virtual Networking & Live Expo |
09:50 – 10:00 | Εισαγωγική ομιλία Ξένια Μαντζιώρη, Διευθύντρια Σύνταξης, σελφ σέρβις |
10:00 – 10:40 |
1η Ενότητα | Διεθνείς τάσεις |
«What Next for the Convenience Sector»
Ευκαιρίες και απειλές που αναδύονται σε διαφορετικούς τομείς, όπως το grocery delivery, οι discounters, η υποδομή για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, η ανακύκλωση και η νομοθεσία για τα FMCG. Chris Noice, Head of Communications, Association of Convenience Stores (ACS) |
|
«How AI Is Supporting Retail» Πώς η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και το Computer Vision αξιοποιούνται διεθνώς για τη δημιουργία λύσεων αυτόνομης λειτουργίας των καταστημάτων και για αγοραστική εμπειρία που έχει όφελος τόσο για τους λιανέμπορους όσο και για τους καταναλωτές. Alex Sophocleous, Head of Marketing & Partnerships, AiFi |
|
10:40 – 12:25 |
2η Ενότητα | Έρευνα |
«Ο επιχειρηματίας της μικρής λιανικής εν μέσω πανδημίας» Γιώργος Παπαγεωργακόπουλος, Founding Partner, Business Planner & Market research analyst, Netrino |
|
«O καταναλωτής στην Μικρή Λιανική» Παρουσιάζονται στοιχεία έρευνας που διενήργησε η IRI Greece το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2021 Δήμητρα Κατσίπη, Διευθύντρια Πωλήσεων, IRI Greece |
|
«Η εξέλιξη των μικρών καταστημάτων και οι λύσεις για την ιδανική γκάμα και τιμολογιακή πολιτική» Στοιχεία για την εξέλιξη του πλήθους των καταστημάτων διαχρονικά, την εξέλιξη των πωλήσεων και τη βαρύτητα των διαφορετικών κατηγοριών σε σχέση με το οργανωμένο λιανεμπόριο. Λύσεις στα πεδία του Assortment & του Pricing. Κωνσταντίνος Αγγελολουκάς, Senior Client Executive, NielsenIQ |
|
«Τα πολλαπλά πρόσωπα του convenience σήμερα» Ο καταναλωτής σήμερα επιθυμεί πολύ περισσότερο τις άνετες και ξεκούραστες αγορές σε σχέση με το παρελθόν. Τι σημαίνει όμως αυτό για τις επιχειρήσεις; Πώς αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές την άνεση και την ευκολία; Οι έρευνες του ΙΕΛΚΑ δίνουν τις απαντήσεις. Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ |
|
«Τάσεις Κινητικότητας & η Αξία των Location Data στην Μικρή Λιανική» Οι καταναλωτές πλέον αλλάζουν τακτικά τα μοτίβα κινητικότητας. Πώς η αξιοποίηση δεδομένων επισκεψιμότητας μπορεί να αναδείξει ευκαιρίες, και να ενεργοποιήσει νέες εμπειρίες στο convenience κανάλι. Λέων Γαβαλάς, Γενικός Διευθυντής, Bespot. |
|
12:25 – 12:45 | Virtual Networking & Live Expo |
12:45 – 13:45 |
3η Ενότητα | Πάνελ διαλόγου – Λιανεμπόριο |
Πάνελ διαλόγου |
Συντονιστής: Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, ΣΕΛΠΕ |
13:45 – 14:30 |
4η Ενότητα | FMCG |
«Shopper Insights & Business Intelligence» Πώς μπορούν οι μάρκες και οι έμποροι λιανικής να προσαρμοστούν και να αγκαλιάσουν τις νέες συμπεριφορές των καταναλωτών. Πώς μπορεί η ανάλυση δεδομένων και η υποστήριξη του καναλιού της μικρής λιανικής και της εταιρείας να συμβάλει στη λήψη των σωστών αποφάσεων (αύξηση κατάλληλων κωδικών διανομής, αξιοποίηση δεδομένων για κατάλληλη τοποθέτηση κλπ). Σπύρος Καΐτσας, Sales Operations Manager, Mondelez International |
|
«Παραδοσιακή λιανική, η επόμενη μέρα»
Μαρία Τσάπουρνα, Regional Manager North Greece, Αθηναϊκή Ζυθοποιία |
|
Live interview | Βαγγέλης Ντάσης, Marketing Manager, Nikolopoulou Foods |
14:30 – 15:00 | Virtual Networking & Live Expo |
15:00 – 16:00 |
5η ενότητα: Πάνελ διαλόγου – Χονδρεμπόριο |
Πάνελ διαλόγου |
Συντονιστής: Στέφανος Κομνηνός, Executive Partner, Netrino & iMinder |
16:00 – 16:10 | Ολοκλήρωση εργασιών-συμπεράσματα |